MOST NÉGY OKUNK IS VAN AZ ÜNNEPLÉSRE!

A #mutimitherzelsz kampányunk második helyezést ért el az Év Kereskedelmi Kampánya versenyen, ahol a marketing szakma elismert tagjai értékelték a 2017-es év legjobb marketingkampányait, melyek kereskedelmi szempontból is sikeresek tudtak lenni. A kampányunk célja az volt, hogy megismertessük veletek a HERZ termékeiben rejlő rengeteg lehetőséget, hogy betekintést adjunk a szendvicskészítés művészetébe és, hogy megmutassuk: a szalámis zsemlén túl is van élet. 

 

A Trade magazin szervezésében megrendezésre kerülő el „Az év legsikeresebb promóciója 2017” versenyen a Spar üzletlánccal közös promóciónk pedig a Trade Marketing Klub szakmai különdíját nyerte el. A kampány sikeressége arra ösztönzött minket, hogy 2018-ban megismételjük a nyereményjátékot (részletek: http://herzjatek.hu), amivel most még izgalmasabb nyeremények várnak rátok.

 

A fentieken felül a HERZ a 2017-es évben is megszerezte az elismerő MagyarBrands, illetve Superbrands díjakat, melyeknek szakmai zsűrije kutatásokkal kiegészítve értékeli évről évre a magyar márkák értékét.

Nagyon büszkék vagyunk az díjakra, hiszen komoly munka és szép eredmények állnak mögöttük.

 

Köszönjük a szakmai zsűriknek az elismerést, a partnereinknek a profi kivitelezést és az együttműködést és mindenekelőtt nektek, hogy támogattok minket! 

 

Kövessetek minket Facebook-on, hogy minden hírről első kézből értesüljetek!